Asistenční služby pro motoristy. Využíváte je, máte zkušenost?

Uživatelský avatar
Schimi
Příspěvky: 545
Registrován: úte 05. dub 2016 15:45:13

Re: Asistenční služby pro motoristy. Využíváte je, máte zkušenost?

Příspěvek od Schimi »

Tak to jste se snad stali obětí špičky sezóny, kdy asi nestíhají, protože referenci s takovýmto časovým prodlením na Autocare jsem ještě neslyšel. Jinak těch 14 dní atd. není úplně mimo pojistné podmínky, bohužel ale úplně na hraně a tím pádem téměř nepoužitelné. Teď jsme měli v rodině taky dovolenkový případ vymlácení auta vandaly a vykradení v Bosně. Je to čerstvé z min. týdne takže ještě moc nevím, až budu vědět pojišťovnu atd., tak se o ní zmíním. Nicméně fungoval téměř okamžitý odtah do ČR a zápůjčka auta na 5 dní, takže dovolená byla dokončena.
pagam
Příspěvky: 37
Registrován: stř 06. dub 2016 10:35:21

Re: Asistenční služby pro motoristy. Využíváte je, máte zkušenost?

Příspěvek od pagam »

no měli jsme hromadu štěstí v neštěstí, protože jsme se přifařili k jedné akci manžela, takže auto přetáhli na laně na místo určení, tam zburcovali hromady lidí a našli někoho, kdo by snad zajistil odtah a opravu přímo tam a my pro to "jen" dojedem. Ale uvidí se.
Měli jsme tam stanoviště, naskládali nás do karavanu, cestou jsme byli různě propašováváni, klepali jsme se tedy spíš na hranicích HR/SI, ale nakonec vše aspoň takto dopadlo...auto kleklo taky nakonec relativně v dobrém místě, nakonec i dobrzdilo na vhodné místo...
akorát tedy - jako co s tím příště... :wand
------------------------------------------------------------------------
2002 Novi Vinodolski, 2015 Zelena Laguna, 2016 I.D., 2017 I.D., 2018 I.D, 2018 Rijeka,2019 I.D., 2019 Baška, 2021 I.D.
Zdevel
Příspěvky: 108
Registrován: úte 05. dub 2016 13:06:00

Re: Asistenční služby pro motoristy. Využíváte je, máte zkušenost?

Příspěvek od Zdevel »

Příště?
1. Pojištění jsme pouze do doby než nastane pojistná událost.
2. Klientem jsem pouze do doby než mně naštvou.

Obě poučky vznikly na základě mých osobních zkušeností. Dealeři to neradi slyší, ale je to tvrdá realita.
pagam
Příspěvky: 37
Registrován: stř 06. dub 2016 10:35:21

Re: Asistenční služby pro motoristy. Využíváte je, máte zkušenost?

Příspěvek od pagam »

Přesně tak.
Aktuálně jsem zahájila vyjednávání o tom proplacení cesty. Asi ani to nebude lehké. Bez ohledu na to auto je už prý ok a tak se v pátek vydáme jej vyzvednout
------------------------------------------------------------------------
2002 Novi Vinodolski, 2015 Zelena Laguna, 2016 I.D., 2017 I.D., 2018 I.D, 2018 Rijeka,2019 I.D., 2019 Baška, 2021 I.D.
Uživatelský avatar
PetrK
Administrátor
Příspěvky: 729
Registrován: ned 27. bře 2016 0:31:04

Re: Asistenční služby pro motoristy. Využíváte je, máte zkušenost?

Příspěvek od PetrK »

Držím palce, ať vše dobře dopadne. Aby auto bylo opravené k vaší spokojenosti a z Auto-Care ať se vám podaří něco dostat.

Asistenční služby pro AutoCare zajišťuje Europ Assistance. Letos jsem nad tím uvažoval, ale nakonec jsem zůstal u cestovního pojištění i s asistencí pro auto "Holiday" opět u Kooperativy. Pro ně zajišťuje asistenci Global Assistance. Jaký je mezi firmami Europ a Global Assistance rozdíl co do spolehlivosti, to netuším, protože zkušeností lidí, kteří potřebovali asistenci využít, je na internetu velmi málo. Iluze si ale moc nedělám.
Petr

2001 - Žuljana, 2002 - Sabunike Privlaka (u ostrova Vir), 2004 - Cres a Mali Lošinj, 2005 - Č.Hora / Prćanj Kotorski zaliv,
2006 - Hvar Ivan Dolac, 2008 - Žuljana, 2009 - Žuljana, 2011 - Žuljana, 2016 - Žuljana, SLO-Bled a Bohinjsko jezero, 2017 - Žuljana, 2018 - BIH/SRB/MNE/HR Žuljana
pagam
Příspěvky: 37
Registrován: stř 06. dub 2016 10:35:21

Re: Asistenční služby pro motoristy. Využíváte je, máte zkušenost?

Příspěvek od pagam »

Nedopadlo. Tedy...dali by na letenku nebo bus/vlak. My jedem autem. Na to nedaji ani nijakou pomernou cast.
Vlakem 12h plus preprava po meste,letadlo cca 5-6h s prestupem v Nemecku plus preprava z Krku. Autem za 8-9h. Plus chcem aby slo v pripade potizi tahnout na lane.
Sice opravene je,ale tak radsi no...preci jen ani ne tak neduvera opravari jako jestli to auto toho nenakombinovalo vic..
V noci vyrazime.
Priste nevim. Na konkretni dotazy k pojistce mi moc neporadili ani v nasi pojistovne
Jen v bance nam.nabizeli nejakou diamantovou ci jakou kartu za silene penize, kdy to je pak bez limitu (a snad vrati poplatek za mesice, kdy ji nepouzijeme). Nam to prislo zbytecne,kdyz asistence je
Jako oni by nam i vlak zaplatili a auto po 2tydnech odtahli. Nas ale tocilo,ze rikali pokazde neco jineho. Meli jsme kliku zazemi. Bez toho by to byl jinej lvl...
Proste priste jedine pritele na telefonu
------------------------------------------------------------------------
2002 Novi Vinodolski, 2015 Zelena Laguna, 2016 I.D., 2017 I.D., 2018 I.D, 2018 Rijeka,2019 I.D., 2019 Baška, 2021 I.D.
Uživatelský avatar
Schimi
Příspěvky: 545
Registrován: úte 05. dub 2016 15:45:13

Re: Asistenční služby pro motoristy. Využíváte je, máte zkušenost?

Příspěvek od Schimi »

Stále nerozumím tomu o co tu jde. Pojišťovna v plné sezóně kdy její kapacity asi nestíhají využila maximální možnou lhůtu pro repatriaci vozidla a to 14 dní. Proplatí cestovní náklady zpět domů oproti cestovním lístkům, vše dle smluvních podmínek, toto si alespoň z posledního studování podmínek pamatuji, že ti nabízí služby dle podmínek, ale je pravda, že žádný komfort to teda není. Až budu vědět další komplikace s dalším plněním, tak mohu pojišťovnu odsoudit, takhle o tom vím prd, resp. pouze to, že to s pojišťovnou úplně neklaplo, komunikace je vypjatá a chaotická, a že takovéto pojištění je k prdu a nepoužitelné. Ale takových vyprávění jsem zažil spoustu a u některých časem zjistil, že to bylo trochu jinak. Takže budu rád, když se dozvím zásadní detaily problému. Jinak držím palce ke šťasnému a bezpečnému návratu.
pagam
Příspěvky: 37
Registrován: stř 06. dub 2016 10:35:21

Re: Asistenční služby pro motoristy. Využíváte je, máte zkušenost?

Příspěvek od pagam »

Náš problém je především s tím, že asistenčka s námi nejednala narovinu od začátku. Že jeden den řekla a), pak řekla b) a nakonec nic. Kdyby s námi tak jednali rovnou a kdybych, jak jsem psala, ve výsledku neměla to zázemí a štěstí, že jsme to nakonec pořešili sami a jinak, nakonec by to tak proběhnout muselo na 75%.
Nicméně, je to za námi, zkušenost to byla, auto je v pořádku doma, tak si dáme rok pauzu a za rok budem řešit, jak se zajistit.
------------------------------------------------------------------------
2002 Novi Vinodolski, 2015 Zelena Laguna, 2016 I.D., 2017 I.D., 2018 I.D, 2018 Rijeka,2019 I.D., 2019 Baška, 2021 I.D.
siky99
Příspěvky: 4
Registrován: ned 21. črc 2019 16:24:08

Re: Asistenční služby pro motoristy. Využíváte je, máte zkušenost?

Příspěvek od siky99 »

No loni jsem poprvé nedojel.... Byla to blbost v podobě alternátoru, kterej klekl na přechodu Ormož HR-SLO a dojel jsem až do Rakouska, tam mi z policejní stanice zavolali ÖAMTC (předpokládal jsem, že zařídí opravu ale mechanik jen vyzkoušel poklepat altík, jestli se nechytne a říkal, že servis až v pondělí (bylo to v sobotu v pozdním odpoledni). Jelikož jsme museli s maželkou v pondělí do práce a 2 dny ubytování by taky nebylo zdarma, využil jsem nabídky mechaniky a koupil od něj nový akumulátor. Tvrdil, že ujedeme asi 400 km, čemuž jsem nevěřil (to by možná šlo bez světel ve Š100 nebo starým dieselu, kterej bere pár mA na otevření cívky nafty na čerpadle) ale bylo to jen necelých 100km .
To už jsme byli ve městě Ilz a tak jsem volal Allianz asistenci. Prvně to vzala v Praze nějaká dáma, která se snažila ale trošku vázla komunikace na určení přesné adresy (poslat jí printscreen obrazovky mobilu z Googlemap bylo jaksi nemožné) ale snaha byla. Po druhém zavolání mě kontaktovala s pánem, který byl trochu kovanější na podobné případy a zajistil nám odtahovku, která přijela mezi 2 a 3 ráno v neděli (mezi 20 a 21) byla vytelefonována. S dispečerem a řidičem odtahovky už byla komunikace úplně jinde.
Jen vzniknul malý zádrhel, že máme řidiči po příjezdu do ČR zaplatit cenu odtahu ( bez výše zmiňovaných 3000,- od Allianze), na kterou už jsem ale neměl na kartě dostatečný obnos. Ne, že by nebyly peníze ale do pondělního rána mne omezoval týdenní limit. Nakonec to ale šlo na fakturu a bylo to.
Letos si právě něco sháním. Ne, že bych svému vozidlu (přísrí rok 14 let) nevěřil, bylo s námi už asi 6x v zahraničí, ale sichr je sichr.
No a shrnutí financí - 250-300€ ÖAMTC i s akumulátorem a cca 8000,- odtah. Sice si člověk řekne 2. dovolená ale jsou horší věci - auto na šrot, pobyt v nemocnici atd. Kdo nic nedělá, nic nepokazí a pokud budu chtít mít 100% jistotu tak zůstanu doma a ušetřím nejvíc.
Využil jsem takovouhle službu poprvé za 35 let co mám auta a nemohu si stěžovat. Spíš jsem předpokládal, že se to bude řešit celej víkendale proběhlo to za pár hodin.
Uživatelský avatar
PetrK
Administrátor
Příspěvky: 729
Registrován: ned 27. bře 2016 0:31:04

Re: Asistenční služby pro motoristy. Využíváte je, máte zkušenost?

Příspěvek od PetrK »

siky99 píše:......Sice si člověk řekne 2. dovolená ale jsou horší věci - auto na šrot, pobyt v nemocnici atd. Kdo nic nedělá, nic nepokazí a pokud budu chtít mít 100% jistotu tak zůstanu doma a ušetřím nejvíc.
Využil jsem takovouhle službu poprvé za 35 let co mám auta a nemohu si stěžovat. Spíš jsem předpokládal, že se to bude řešit celej víkendale proběhlo to za pár hodin.
JJ přesně tak, když budu chtít mít 100% jistotu, tak zůstanu doma. Loni při cestování po Balkáně jsem jel občas po takových silničkách v horách, že si neumím představit, která odtahovka by tam pro mě přijela. Na to člověk nesmí raději moc myslet.

Jinak já jsem asistenci za těch necelých 40 let co jezdím, využil pouze jednou, před 10 roky. Dcera mě tenkrát zrušila Felicii, naštěstí se jim nic nestalo. Volala mě že neví, co má dělat, tak jsem si vzpoměl že k pojištění od Allianz mám vlastně taky nějakou asistenci. Dal jsem jí tel.číslo, ona tam zavolala a odtahovka přijela za půl hodinky. Auto vezli cca 20km a neplatili jsme nic, bylo to ještě asi v limitu.

Dvakrát jsem už při cestách na jih měl sjednánu Asistenční službu HOLIDAY od Kooperativy, naposledy loni. Za 650Kč se mě to zdá slušná cena a plnění je tam solidní, včetně odtahu až do ČR (pokud se vozidlo nepodaří opravit do 48 hodin a max. do vzdálenosti 3000km). Nedá se sjednat samostatně, sjedná se buď k autopojištění a nebo si současně musím zaplatit cestovní pojištění léčebných výloh. Já si zaplatil cestovní pojištění, protože auto bylo pojištěné u Allianz. Jak spolehlivě jejich asistenční služba funguje, jsem naštěstí neměl možnost vyzkoušet.

Já teď auto žádné nemám, zatím jezdím služebním a své se chystám teprve nějaké pořídit. Každé auto jsem měl vždy pojištěné u Allianz, ovšem to jejich současné pojištění "jezdím málo platím málo" mě nevyhovuje, takže udělám výjimku a uzavřu autopojištění u Kooperativy. Příští rok se chystám zase do Žuljany, takže bych pak využil opět jejich asistenční službu.

PS: Vítej na fóru :wink
Petr

2001 - Žuljana, 2002 - Sabunike Privlaka (u ostrova Vir), 2004 - Cres a Mali Lošinj, 2005 - Č.Hora / Prćanj Kotorski zaliv,
2006 - Hvar Ivan Dolac, 2008 - Žuljana, 2009 - Žuljana, 2011 - Žuljana, 2016 - Žuljana, SLO-Bled a Bohinjsko jezero, 2017 - Žuljana, 2018 - BIH/SRB/MNE/HR Žuljana
Uživatelský avatar
PetrK
Administrátor
Příspěvky: 729
Registrován: ned 27. bře 2016 0:31:04

Re: Asistenční služby pro motoristy. Využíváte je, máte zkušenost?

Příspěvek od PetrK »

Tak letos jsem opět už tradičně uzavřel cestovní pojištění včetně asistenční služby u Kooperativy, mám tam i povinné a havarijní. No a cena asistenční služby i po letech je stále stejná, 650Kč. Teď už jenom doufat, že ji snad nebudu muset využít :laugh . A pokud ano, tak že to bude fungovat snad lépe, než ten jejich web.

Jsem tam registrován i do klientské zóny, kde jsou uvedeny všechny pojistky. Tak jsem si myslel, že to půjde rovnou odsud. Omyl, tlačítko / odkaz v klientské zóně na nové pojištění vede na neexistující stránku. Takže jsem si to musel najít hezky z jejich webu, což je docela ukryté. Objednal jsem a hned zaplatil online platební kartou, přesto mě žádný dokument nešel stáhnout, protože jako že to není ještě zaplacené. Sice tam bylo napsáno, že dokumenty byly také odeslány na můj e-mail, ale sliby chyby, na e-mailu ani druhý den stále nic. Dělal jsem to v neděli a jejich zákaznická linka funguje pouze v pracovní dny, takže v pondělí jsem to urgoval, protože jsem si chtěl před odjezdem ty dokumenty vytisknout. Poslali mě je na e-mail obratem, ale stále jsem v klientské zóně viděl, že pojistka není zaplacena. Ve středu, kdy jsem odjížděl, to už bylo OK. Zkrátka dle informací info linky trvá až 2 dny, než se platba k dané pojistce zařadí. A to i při platbě online kartou! Tohle prostě nechápu, když něco nakupuji přes jaký-koliv e-shop, tak platba kartou je potvrzena obratem a ještě mě přijde na e-mail obratem informace i z platební brány. Tak proč to nejde u pojišťovny? To jim ty jejich weby, platební bránu a aplikace dělá takové nemehlo?

Jinak ještě všeobecně k pojišťovnám. Jak píšu jinde, v sobotu, tedy 4 dny před odjezdem, mě kamínek rozbil čelní sklo. To mám pojištěné, ale překvapilo mě, že když jsme to ráno v Autosklo servisu sepisovali nahlášení škodné události pro pojišťovnu, tak kromě řidičáku, TP a dalších dokumentů chtěla po mě ta slečna také doklad od lékaře. Loni mě totiž bylo 65 let a tak jsem musel poprvé v životě pro lékařské potvrzení, že jsem schopen řídit. Ptal jsem se proč to chcě a prý to vyžaduje pojišťovna. Není to sice žádný problém, ale jenom mě hlava nebere, co má odlétnutý kamínek do čelního skla společného s mým potvrzením od lékaře. Kdyby to auto řídil kdokoliv, dopadlo by to přece úplně stejně.

No píšu to jenom proto, aby si na podobné věci dal každý pozor, zda má vše požadované v pořádku. Při každé pojistné události, tedy předpokládám i v případě asistenční služby, si pojišťovna zjišťuje všechno možné i nemožné. Jak technický stav vozidla - například zda vše odpovídá zápisu v TP (rozměry pneu apod.), tak u starších řidičů například právě to zdravotní potvrzení.
No a také nevím jak jinde, ale u Kooperativy je třeba uzavírat cestovní pojištění a asistenční služby pro motoristy v dostatečném předstihu. Na pobočce je to myslím asi okamžitě, ale pokud to chci udělat v klidu z domova online, tak to je problém. Uzavíral a platil jsem to v neděli a kdybych odjížděl hned v pondělí, tak bych neměl šanci si vůbec nějaký dokument vytisknout nebo uložit do mobilu. A to mě docela dost naštvalo.
Petr

2001 - Žuljana, 2002 - Sabunike Privlaka (u ostrova Vir), 2004 - Cres a Mali Lošinj, 2005 - Č.Hora / Prćanj Kotorski zaliv,
2006 - Hvar Ivan Dolac, 2008 - Žuljana, 2009 - Žuljana, 2011 - Žuljana, 2016 - Žuljana, SLO-Bled a Bohinjsko jezero, 2017 - Žuljana, 2018 - BIH/SRB/MNE/HR Žuljana
Odpovědět